Auftritte
Band
Downloads
Fans
Gewinnspiel
High Voltage
Kontakt
Links
News
Protokolle
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren
resident of twoday.net
strange colour
Am 30. August 2003 findet im legendären In-Lokal in Eggendorf(Gasthaus Zettl) die erste Strange Colour Party statt. Dies nehmen wir zum Anlass um unser Live-Video vom Rock am Ocker zu präsentieren. Weiters gibts "wohnsinnige Musi" und natürlich hübsche, färbige Getränke zu günstigen Preisen.

Es würd uns sehr freuen dich bei uns begrüßen zu dürfen. Nimm am besten alle mit die du kennst und auch die die du nicht kennst.
Also bis dann Beginn ist um ca. 20 Uhr.
_________________________________________________________________________________
agg meinte am 26. Aug, 09:30:
Bin dabei
Werd eich wieder mit meiner Anwesenheit belästigen.
I sogs oba glei, i trink nur violette Sachen. Grünes Zeigs brauchts ma erst goanet hinstöhn. 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
friedl antwortete am 26. Aug, 10:38:
wie der Herr wünscht! 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
wiffi antwortete am 26. Aug, 12:22:
Najo Gast is König oba trunken wird deis wos auf den Tisch kummt nur das ma uns do richtig verstehen! 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
agg antwortete am 26. Aug, 14:09:
Ich weiß wie man sich benimmt als Gast
ich stell mich zur bar und trink was mir passt
und passts mir nicht trink ich es auch
wenn ich den Alk halt schon brauch 
_________________________________________________________________________________
Orso meinte am 27. Aug, 11:08:
Na wenn da Agg kummt ...
daun kumm i natürlich a, vor allem wenn da Agg nur viollettes Zeig sauft, bleibt mehr grünes für mi, weil da Tabellenführer will ja gefeiert werden ;-)
I hob jo gornet gwusst das es 2 Hödn in ana Band seids, wann geht den des Video online, oder bin i zbled und hobs afoch net gfundn ?

Na denn, bis Samstag in Eggendorf
Hoastl 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
agg antwortete am 27. Aug, 15:51:
Letzte-Reihe Treffen
An Edi homma a scha motiviert. Des hast wir san scha moi 5 Leit (Koarl, Fuxn, Horstl, Edi und i) von 8 aus da letzten Reihe. Kova wird grod überredet. Kulo und Unger miass ma no frogn. 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
wiffi antwortete am 28. Aug, 14:37:
Juhu
Do kann i nur eines sagen "CLASE DEL MUNDO"
nur weiter so wos wegt deis hots 
_________________________________________________________________________________
AnTi meinte am 1. Sep, 17:55:
a fetzige party...
...wor des am samstag...leider san meine werten "jungschar" kollegen schon früher o'grißn-sodaß i mit hob miaß'n *schluchts* leider!
übrigens, an kuh-len straf"zettl" hob i am auto ghobt...nur derjenige dern ausgstöhlt hot, hot wos wesentliches übersehn und zwar: as datum!!!! am 30.08.03 um 5.00 uhr früh war ich nicht im politischen bez. hartberg unterwegs!
auf diesem weg möchte ich dem werten aussteller ein herzliches *etsch* übermitteln.

*HAHAHA* selber reingelegt!!!

so des wors a sch wieda,
mfg anti 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mulder antwortete am 1. Sep, 18:09:
schnell worst weg...
... und net a mol verabschiedet host dich! so fett kannst jo no gor net gwen sein. und i hob mi do extrem verlassen drauf dass wenigstens ana vo da jungschar do bleibt und mir beim long island mixen unterstützt. also wegn 13. muass i ma no überlegn...
do muasst da scho wos gscheits einfollen lossen damit da mulder kummt ;)

mfg
Mulder 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
friedl antwortete am 2. Sep, 10:50:
do hot a wul recht...
..da mulder! weg worts - ka verabschiedung nix *zzsss*

wos wor do nochmal mit der straf-zettel geschichte, das würd mich schon noch interessiern! hatte ja keine ahnung, dass bei uns straf-zettel austeilen ! naja andererseits wenn ma so früh geht muss ma ja fast gestraft werden was?! ;o).

wal wennst as recht überlegst wor dein auto um mehr als 10 stunden länger bam festl als du *gelle* ;o)

mfg
friedl 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
AnTi antwortete am 2. Sep, 11:41:
...es tuat ma jo eh lad!
super...jetz hob i ah schlechts gwissn ah no! owa i wor ma ebm net sicher wos i do ganz mucks-mäuschen alleine machen soll, und da mulda wor unauffindbor *mhh* zerst bist no nebm mir gstondn und dann worst net mehr do *schluchts*!?
und sunst hob i a neamt mehr gsegn, außer den ehrenwerten korl (host gsegn...ehrenwert...bekomm i jetz as t-shirt????) und seine bessere hälfte, und bei denen hob i sch tschüß gsogt!

@mulda: i hob ma für 13. wos gonz wüdes eifolln lossn, kann desholb ah die letztn wochn net mehr schlofm, also diesbezüglich brauchst du di net fürchten. ...i werd des wieder guat mochn-sofern des überhaupt no geht...schande über mich!

um knade flehend, ;o)

anti